منو خوشبختی( داستان دل دادن من،اینو توکلاس درسم خوندم)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:,
منو خوشبختی( داستان دل دادن من،اینو توکلاس درسم خوندم)

 

 

                            منو خوشبختی

 

 یه روز تویه این روزایه خدا                 که همه سرشون توکلاه برداری بودآدما

 من داشتم ازکوچه ای گذرمیکردم           شرمندم داشتم پنجره هارونظرمیکردم

 چی کار کنم خوب جوونم                    این طورنباشم تاآخرمجرد میمونم

 خلاصه چشمتون چیزای خوب ببینه        پرنده ی خوشبختی روشونه هاتون بشینه

 من ازاون بالابالاهای دوردست             که گردن هرکی  بودقفل میبست

 یه پریه مایداروخوشکلی دیدم               انگاری به کیس موردنظرم رسیدم

 نمیدونستم که چیکارکنم                      چه حرفایی بزنم خامش کنم

اصلا باچه رویی بگم زنم شو               یه عمری کنیزخونم بشو

 نه،هرکاری کردم نشد                        فکرم کاری ازپیش نبرد

 گذشت ازاون روز،روزگاری                تااین که یه روزتوهمین روزای بهاری

 راهم افتاد تو اون محله                      شایدبگی همه حرفام چرنده

 اما بهترکه همشوگوش کنی                  یکم غمایه دلتوفراموش کنی

بدونی دنیادست کیه                           عاقبت این کاراچیه

 خلاصه توراه که میرفتم ازاون کوچه       دیدم خانم یه گوشه ای نشسته

 ندونستم واسه چی وچرا                      اماهرچی بودشدکلید واسه ما

 این دفعه دلوزدم به دریا                      گفتم خانمی چرانمیشی یارما؟

 همچین نگاهی کردکه ترسیدم                 اون همه افکارمنفی توذهنم دیدم

 گفتم الانه میادمیزنه زیرگوشم                بهترکه سریع جیم بشم

 امااون بایه نگاه لطیف                        آمدجلو بایه صدای ضعیف

 پرسیدازاسمو خونوادم                        ازشغل وکاروپیشنهادم

 منم تامیتونستم دروغ واسش میگفتم         ازبروبیاوچه مهمونیایی که نرفتم

 البته اون نکردزیادذوقی                      ازبس خودش داشت نداشت واسشون شوقی

گرفت شمارمو ازم                             خط ثابتی که مسدودبودازم

 قبول که یه چندوقت باهم باشیم                 تارفته رفته تودل همدیگه جاشی
من بیچاره که نداشتم پولی                     زدم توکارای سخت وزوری

 واسه یه کافی شاپش                           بایدهوارتاپول میدادمش

 باهم میزدیم حرفایه عاشقونه                 از چه جوری زندگی کردن بگیر تاخرید خونه

 راستشوبخوای حسابی رفته بودم توبحرش     چشمایه آبی وروح قشنگش

 ناخواسته عاشق شدم                              پنچروزمینگیرشدم

 خسته شدم ازهرچی دروغه         نمی دونم چیکارمیکنه اگه بدونه زندگیم کشکودوغه

 یه روزکه عینه خرواسش کارمیکردم             کیسه هایه گچواز ماشین خالی میکردم

منودیدبااون لباسایه کثیف وداغون                 که انگاری امده بودم ازهفتابیابون

 امدراحت گرفت زدزیرگوشم                        من تواون لحظه واقعافکرمیکردم بیهوشم

 

 

نمیدونستم چه طورتوضیح بدم بش                 ازپشیمونیم وعلاقم نسبت بهش

 امااون حرفاموگوش نمی داد                   گفت که یه لاقبایی مثل منونمی خواد

 رفت ومنوتنها گذاشت                           کاش دلمو نمیبردوجامیزاشت

 یه چندوقت رفتم سراغش                      اماانگاری اون نداشت مرامش

 انگای مابی پولاآدم نیستیم                      اون ته تهیاییم وآخرلیستیم

 آره آدم بایداندازه ی دهنش لقمه ورداره       نبایددنبال زن باشه وقتی بیکاره

 ازاون وقت فهمیدم خوشبختی پول نیست      بایدآدمی باشه توزندگی بهت ایست.               

 

 

 







نظرات شما عزیزان:

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت20:14---4 مهر 1391
هه!!!جالب بود...
کلی خندیدم
میدونی....هرکس باید لقمه اندازه دهان خودش برداره...
تو اون موردی که لقمه واسه دهان گودزیلا برمیداره و خودش میخواد بخوره...
با کسی بگرد که هم سطح و کفوی خودت باشه...
اینجوری عشقو احساس میکنی


2rdo0one
ساعت5:49---25 شهريور 1391
درسته که پول خوشبختی نمیاره . . ولی بی پولی بدبختی میاره !

پسر ایروونی.....
ساعت7:26---24 شهريور 1391
بيادتم،حتى زمانى که گمان فراموشى درذهنت نقش ميبندد!
شايدمحبت همين باشد


zohre
ساعت0:31---22 شهريور 1391
khod khahi dokhtar pesar nadare dadash

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت13:39---21 شهريور 1391
معجزه ای وجود دارد که دوستی نامیده می شود



و در میان دل اقامت دارد،



شما نمی دانید که چگونه بوجود می آید …



و چگونه آغاز می شود



اما شادمانی که برایتان به ارمغان می آورد



همیشه موهبتی خاص می بخشد،



و شما متوجه می شود که دوستی





ارزشمندترین نعمت خداوند است


بیقرار
ساعت13:28---21 شهريور 1391
خیلی ممنون که اومدی.

marjan
ساعت12:27---21 شهريور 1391
مـﮯפֿـوآهـَґ برگـَرבґ بـﮧ בورآטּ ڪوבڪـﮯ:



آטּ زمـآטּهـآ ڪـﮧ:عـِشق تنهـآ בَر آغـوش مـآבر פֿـُلـآصـﮧ میـشـُב،
سلام مهیاری.....خودت گفتی اینو؟خیلی جالب بود!!واقعی بود؟


بـالـآتـَریـטּ نـُقطـﮧ زَمیـטּ،شـآنـﮧهـآﮮ پــבَر بوב،



بـَבتریـטּ בُشمـنـآنـَґ פֿـواهـَر و بـراבرґ بـوבنـב؛



تنهـآ چیـزﮮ ڪـﮧ مـﮯشڪَست،اسبـآب بـآزﮮهـآیـَґ بـوב



و معنـآﮮ פֿـُבاحـآفـِظ تا فرבا بوב ...


mohammad
ساعت7:43---21 شهريور 1391
سلام شعر هاتو يكمى ورق زدم يه پيشنهاد دارم بهتر كلمات و لغات تو شعرهاب از هم جدا باشه مرسى كه به وبلاگم سر زدى

AmirAli
ساعت7:15---21 شهريور 1391
سلام
وب خوبي داري
من لينكت كردم اگه خواستي منو بلينك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, | 6:10 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy